loading

SERWIS, CZĘŚCI I DORADZTWO TECHNICZNE ZEPPELIN POLSKA

Dział Serwisu  Zeppelin Polska to ponad 40 mobilnych techników serwisowych na terenie Polski, zapewniających naszym Klientom obsługę posprzedażną wózków widłowych i maszyn 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Wszystkie samochody serwisowe wyposażone są w materiały eksploatacyjne, części zamienne, niezbędne narzędzia i oprogramowanie diagnostyczne.

Serwis Zeppelin Polska oferuje:

  • Mobilnych mechaników na terenie całego kraju przeszkolonych bezpośrednio przez producentów maszyn
  • Stacjonarne oddziały serwisowe w Warszawie, Wrześni, Sosnowcu, Świeciu i w Ostrołęce
  • Punkty serwisowe u Klientów
  • Szybkie przeprowadzenie nawet skomplikowanych napraw, przy użyciu specjalistycznych narzędzi
  • Deklarowany czas reakcji serwisu do czterech godzin od momentu zgłoszenia
  • Zgłoszenie awarii za pośrednictwem Internetu pod adresem: serwis@zeppelin-plolska.com
  • Remonty kapitalne w warsztatach naszej firmy
  • Dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta umowy serwisowe, pozwalające na utrzymanie stałych kosztów obsługi maszyn oraz pewności regularnych przeglądów.
  • Obsługę full-service. Na czas naprawy dostarczamy wózki zastępcze
  • Oryginalne części zamienne do wszystkich typów wózków widłowych marki Hyster
  • Gwarancje na naprawę podzespołów na okres do 6 miesięcy
  • Doradztwo techniczne

Kontakt:

Dział Serwisu:

e-mail: serwis@zeppelin-polska.com,

Polska Północna - tel. (22) 566 47 41

Polska Centralna - tel. (22) 566 47 25

Polska Poludniowa-wschodnia - tel. (32) 360 05 42

Polska Południowa-zachodnia - tel. (61) 436 03 94

Dział Części:

e-mail: czesci@zeppelin-polska.com,

tel. (22) 566 47 23, (22) 566 47 24, (22) 566 47 28.