Serwis
SERWIS, CZĘŚCI I DORADZTWO TECHNICZNE ZEPPELIN POLSKA
Dział Serwisu Zeppelin Polska to ponad 40 mobilnych techników serwisowych na terenie Polski, zapewniających naszym Klientom obsługę posprzedażną wózków widłowych i maszyn 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Wszystkie samochody serwisowe wyposażone są w materiały eksploatacyjne, części zamienne, niezbędne narzędzia i oprogramowanie diagnostyczne.
Serwis Zeppelin Polska oferuje:
- Mobilnych mechaników na terenie całego kraju przeszkolonych bezpośrednio przez producentów maszyn
- Stacjonarne oddziały serwisowe w Warszawie, Wrześni, Sosnowcu, Świeciu i w Ostrołęce
- Punkty serwisowe u Klientów
- Szybkie przeprowadzenie nawet skomplikowanych napraw, przy użyciu specjalistycznych narzędzi
- Deklarowany czas reakcji serwisu do czterech godzin od momentu zgłoszenia
- Zgłoszenie awarii za pośrednictwem Internetu pod adresem: serwis@zeppelin-plolska.com
- Remonty kapitalne w warsztatach naszej firmy
- Dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta umowy serwisowe, pozwalające na utrzymanie stałych kosztów obsługi maszyn oraz pewności regularnych przeglądów.
- Obsługę full-service. Na czas naprawy dostarczamy wózki zastępcze
- Oryginalne części zamienne do wszystkich typów wózków widłowych marki Hyster
- Gwarancje na naprawę podzespołów na okres do 6 miesięcy
- Doradztwo techniczne
Kontakt:
Dział Serwisu:
e-mail: serwis@zeppelin-polska.com,
Polska Północna - tel. (22) 566 47 41
Polska Centralna - tel. (22) 566 47 25
Polska Poludniowa-wschodnia - tel. (32) 360 05 42
Polska Południowa-zachodnia - tel. (61) 436 03 94
Dział Części:
e-mail: czesci@zeppelin-polska.com,
tel. (22) 566 47 23, (22) 566 47 24, (22) 566 47 28.